• Sign up free today!

    Join in on the discussion, prediction leagues and competitions today! Sign up takes no longer than 5 minutes.

Sign in to follow this  
football forum

Wolves 1-1 Southampton - Monday 23rd November, 2020

Recommended Posts

Kick-off 20.00

Live on Sky Sports

1200px-Wolverhampton_Wanderers.svg.png      VS      1200px-FC_Southampton.svg.png

Head to Head Record
Wolves - 23
Draws - 17
Southampton - 27

Last Meeting
18/01/2020 - Southampton 2-3 Wolves

Last Fixture
19/10/2019 - Wolves 1-1 Southampton

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Stan said:

 

 

 

Bet it was Saiss, seeing as he's completely out of the squad and I have him in my fantasy prem team. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Bluebird Hewitt said:

Bet it was Saiss, seeing as he's completely out of the squad and I have him in my fantasy prem team. 

Or Coady?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Stan said:

Or Coady?

No idea. I'm just pissed that as soon as Saiss was put into my team, he barely bloody plays. ¬¬

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Stan said:

Or Coady?

I think Coady was expected to be out before this news? But maybe they’re trying to cover up that he’s had covid... dunno why they’d do that

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traore is a funny one isn't he.

There are times last season when he looked electric and was rumoured for a big move away and yet from what I've seen this year, he's not showing that at all.

If I was a Wolves fan, I'd be so frustrated with him, especially given their over reliance on Jimenez.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lucas said:

Traore is a funny one isn't he.

There are times last season when he looked electric and yet from what I've seen this year, he's not showing that at all.

If I was a Wolves fan, I'd be so frustrated with him, especially given their over reliance on Jimenez.

Tbh I think Wolves has lost a lot of intensity this season compared to last season - not just from Traore, I think a lot of their players have been guilty of it tbh.

Having said that, I think Wolves are growing more and more into this game.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Dr. Gonzo said:

Just noticed I used "tbh" twice in one sentence. Disgusting.

From the rules section:

image.png

TBH you need a warning. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Stan said:

From the rules section:

image.png

TBH you need a warning. 

Mate please review the rules:

image.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Dr. Gonzo said:

Mate please review the rules:

image.png

Will do m8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr. Gonzo deserves a length ban. 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am really surprised clubs haven't tried to get Jimenez. I think he'd make a good target man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walcott puts Southampton ahead. 

Wolves really struggle against very organised and competent sides. Struggle to break them down and a lapse in concentration gifts opposition an opening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is it just me or are Wolves a bit shit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Dan said:

Is it just me or are Wolves a bit shit?

Nah they're a bit shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wonder how much Jota is a big miss for them, didn't he rotate quite a bit last season? Given how good he's been for Liverpool you'd imagine he's a big miss.

They have changed formation this game to accomodate Cody being out and have looked vulnerable as a result but I've seen them against Newcastle, Leicester and today and they've always looked poor going forward.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think Podence probably should have shot there after Traore played him in, instead of that backheel to Neto (which tbh, looked really nice at the time... but then they didn't score).

Share this post


Link to post
Share on other sites

All it took was a little speeding up and all of a sudden Wolves have a goal. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, The Artful Dodger said:

I wonder how much Jota is a big miss for them, didn't he rotate quite a bit last season? Given how good he's been for Liverpool you'd imagine he's a big miss.

They have changed formation this game to accomodate Cody being out and have looked vulnerable as a result but I've seen them against Newcastle, Leicester and today and they've always looked poor going forward.

They hardly ever score. No idea how to break down anybody organised. I think more and more teams are cottoning onto them.

I thought Wolves would be good this season but I feel like they've been a little sussed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xD Dan strikes again. 1-1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neto's made Wolves look much better.

I also think Podence has looked shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nelson Semedo seems like such a pointless transfer for Wolves.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Dan said:

They hardly ever score. No idea how to break down anybody organised. I think more and more teams are cottoning onto them.

I thought Wolves would be good this season but I feel like they've been a little sussed.

Having seen a fair bit of Wolves, I think they miss Doherty and Johnny.

Two wing backs that were always instrumental to their system the past two seasons and this year, they have lost the real attacking impetuce both of them gave the team.

Their replacements just don't have half the effect.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Mel81x said:

Nelson Semedo seems like such a pointless transfer for Wolves.

 

11 minutes ago, Lucas said:

Having seen a fair bit of Wolves, I think they miss Doherty and Johnny.

Two wing backs that were always instrumental to their system the past two seasons and this year, they have lost the real attacking impetuce both of them gave the team.

Their replacements just don't have half the effect.

Yeah I agree with both of these statements.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Advertisement